Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

R-S-T-U Słownik

Six Sigma jest metodą zarządzania jakością, która ma na celu osiągnięcie bezbłędnego z punktu widzenia klienta procesu.

 
Krótki opis
Głównym zastosowaniem Six Sigma jest forma projektu jaką jest pięciostopniowy model fazowy DMAIC (Define – Measure – Analyze – Improve – Control). Six Sigma jest amerykańską odpowiedzią na czynniki Kaizen. Podczas gdy Kaizen i Ciągły proces wprowadzania poprawek wyszukują wiele dobrych możliwości wprowadzenia poprawek, Six Sigma skupia się na projektach, które w zarządzaniu uznane są za pilne oraz zostaną opracowane przy jasnym podziale ról (pracownicy przy six sigma, wyszkoleni promotorzy, sponsorzy z zarządzania i kontrolingu) o zdefiniowanej kolejności i wypróbowanych narzędziach.
Cele  
Przy Six Sigma stopień jakości jest wyznaczony za cel na poziomie 99,9997% (=6σ) na produkt, wychodząc ze specyficznych wymagań klienta. Z tym poziomem jakości (3,4 błędy na milion możliwości błędów) zbliża się Six Sigma do celu blisko zera, przez co wymagania klientów zostają zaspokojone, a koszty jakości zminimalizowane. Six Sigma dąży również między innymi do następujących celów:
  • Wzrost produktywności
  • Redukcja kosztów
  • Wierność klientów
  • Redukcja błędów
  • Przyspieszenie poprawek w procesach