Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 02.07.2018 r.
Informacja z otwarcia ofert_Prasa krawędziowa
Informacja o wyniku postępowania
Nazwa zamawiającego
Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra
telefon: +48 91 311 39 50; e-mail: info@intralog.pl
www.intralog.pl
Numer ogłoszenia
5006
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy dostarczyć do Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra do dnia 02.07.2018 r. do godz. 10:00.
- Oferty musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską.
- Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób: „Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra; oferta na „DOSTAWĘ PRASY KRAWĘDZIOWEJ”.
- Otwarcie ofert jest jawne (mogą w nim uczestniczyć wykonawcy) i nastąpi w dniu 02.07.2018 r. o godz. 10:15 w Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
nie dotyczy
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pytania techniczne p. Łukasz Białek
Pytania formalne p. Kaja Zielińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 91 311 39 50
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA PRASY KRAWĘDZIOWEJ”.
Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia pn. Prasa krawędziowa, zgodnie z parametrami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia.
Zamawiający wymaga dostawy urządzenia fabrycznie nowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: zachodniopomorskie Powiat: policki Miejscowość: Dobra
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawę urządzenia pn. Prasa krawędziowa, które po podpisaniu umowy o dofinansowanie, będzie dostarczone w ramach realizacji przez Intralog Sp. z o.o. projektu pn. „Budowa hali produkcyjno – magazynowej z budynkiem biurowym i zapleczem socjalnym oraz zakup urządzeń produkcyjnych” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.5 Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia pn. Prasa krawędziowa, zgodnie z parametrami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia.
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 24.08.2018 r. (dostawa rozumiana jako transport, montaż, uruchomienie, protokół zdawczo-odbiorczy).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. dwie dostawy podobne o łącznej wartości 200.000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych). Za jedną dostawę podobną zamawiający uzna: dostawę maszyny przemysłowej typu prasa krawędziowa (krawędziarka – urządzenie do obróbki metali typu prasa hydrauliczna, lub mechaniczna) wraz z jej montażem i uruchomieniem (zamawiający uwzględni tylko zadanie zakończone).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności.
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł.(dwieście tysięcy złotych).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Dodatkowe warunki
Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega, że zapytanie ofertowe nie musi się zakończyć wyborem wykonawcy
i może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie sposobu spełnienia świadczenia, zmianie wynagrodzenia. Szczegółowe zasady dokonywania zmian określone są w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1. dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego w ofercie
1. formularz oferty zgodnie z pkt 5 ppkt 1 ZO
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2. oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2 ZO
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3. specyfikacja proponowanego urządzenia (np. karta katalogowa, dokumentacja producenta lub oświadczenie wykonawcy wskazujące wymagane parametry oferowanego urządzenia)
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteriami wyboru są:
- Cena – waga kryterium 55 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
Cena = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 100 pkt. x znacznie kryterium 55 %
W przypadku podania ceny w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności. Tak przeliczona kwota będzie podlegać ocenie w kryterium cena.
- Wyposażenie – waga kryterium 15 %
W kryterium tym punktowane będzie dodatkowe wyposażenie oferowanego urządzenia, wedle następujących zasad:
- Skok powyżej 250 mm – 5pkt.
- Ciężar maszyny powyżej 11.000 kg – 5 pkt.
- Dotykowy ekran powyżej 19” – 5 pkt.
Zamawiający zsumuje przyznane punkty a następnie przemnoży je przez znaczenie kryterium – 15 %.
- Przeglądy gwarancyjne – waga kryterium 15 %
W kryterium tym punktowana będzie zaoferowanie przez wykonawcę przeglądów w trakcie trwania gwarancji objętych zaoferowaną ceną. Zamawiający będzie przyznawał punkty wedle następujących zasad:
- Brak zaoferowanych przeglądów gwarancyjnych – 0 pkt.
- Przegląd gwarancyjny 1 raz w roku – 5 pkt.
- Przegląd gwarancyjny 2 razy w roku – 15 pkt.
Zamawiający przyznane punkty przemnoży przez znaczenie kryterium – 15 %.
- Okres gwarancji i rękojmi – waga kryterium 15 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”:
G = okres gwarancji i rękojmi w ofercie ocenianej / maksymalny okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert x 100 pkt x znaczenie kryterium 15 %
Powyższy wzór nie będzie obowiązywał w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w wymiarze 24 miesięcy (wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi). Wykonawca, który zaproponuje taki okres gwarancji i rękojmi otrzyma 0 punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
Wykonawca w ofercie powinien podać całkowity okres gwarancji (obejmujący okres minimalny wymagany przez Zamawiającego oraz okres dodatkowy oferowany przez Wykonawcę). Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie zaproponuje okres gwarancji i rękojmi w wymiarze ponad 36 miesięcy (dotyczy całego okresu gwarancji i rękojmi) do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostanie mu policzony okres 36 miesięcy, jako maksymalny okres zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.
Ostateczna ilość punktów, która zostanie przyznana poszczególnym Wykonawcom zostanie ustalona poprzez zsumowanie liczby punktów, uzyskanych w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
Wykluczenia
Informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych).
- W celu uniknięcia konfliktu interesów o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa
Intralog Sp. z o.o.
Adres
Migdałowa 10, 72-003 Dobra
Numer telefonu
telefon: +48 91 311 39 50
NIP
9552059697
Tytuł projektu
„Budowa hali produkcyjno – magazynowej z budynkiem biurowym i zapleczem socjalnym oraz zakup urządzeń produkcyjnych”
Numer projektu
RPZP.01.05.00-32-0054/16