Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert
do dnia 30.07.2018 r.
Informacja o wyniku postępowania
Nazwa Zamawiającego
Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra
telefon: (91) 311 39 50 e-mail: info@intralog.pl
www.intralog.pl
Numer ogłoszenia
1126684
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
- Oferty należy dostarczyć do Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra do dnia 30.07.2018 r. do godz. 12:00.
- Oferty musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską.
- Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób: „Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra; oferta na „DOSTAWĘ SERWERA”.
- Otwarcie ofert jest jawne (mogą w nim uczestniczyć wykonawcy) i nastąpi w dniu 30.07.2018 r. o godz. 12:15 w Intralog Sp. z o.o. ul. Migdałowa 10, 72-003 Dobra.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
nie dotyczy
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pytania techniczne: p. Łukasz Białek
Pytania formalne: p. Kaja Zielińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 91 311 39 50
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA SERWERA”.
Zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, zgodnie z parametrami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: zachodniopomorskie Powiat: policki Miejscowość: Dobra
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa serwera, który będzie dostarczony w ramach realizacji przez Intralog Sp. z o.o. projektu „Budowa hali produkcyjno – magazynowej z budynkiem biurowym i zapleczem socjalnym oraz zakup urządzeń produkcyjnych” dofinansowanego w ramach programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa I Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.5 Inwestycje przedsiębiorstw wspierające rozwój regionalnych specjalizacji oraz inteligentnych specjalizacji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, zgodnie z parametrami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu Ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia.
Kod CPV
48820000-2
Nazwa kodu CPV
Serwery
Dodatkowe przedmioty zamówienia
48821000-9 serwery sieciowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 22.08.2018.
Załączniki
Zał 2 do ZO oświadczenie o braku powiązań
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
nie dotyczy
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Dodatkowe warunki
Termin związania ofertą – 30 dni od dnia składania ofert
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega, że zapytanie ofertowe nie musi się zakończyć wyborem wykonawcy
i może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:, zmianie sposobu spełnienia świadczenia, zmianie wynagrodzenia. Szczegółowe zasady dokonywania zmian określone są w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty:
- dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego w ofercie:
- formularz oferty zgodnie z pkt 5 ppkt 1 ZO
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2 ZO
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Oświadczenie RODO, w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do ZO
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteriami wyboru są:
- Cena – waga kryterium 70 %Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
Cena = cena najniższa/cena oferty ocenianej x 100 pkt. x znacznie kryterium 70 %
W przypadku podania ceny w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Bazie Konkurencyjności. Tak przeliczona kwota będzie podlegać ocenie w kryterium cena.
- Okres gwarancji i rękojmi – waga kryterium 20 %
W kryterium tym punktowany będzie objęty ceną okres trwania zaoferowanej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na zaoferowany sprzęt z uwzględnieniem napraw serwisowych, aktualizacji systemowych i dostarczenia sprzętu zastępczego,. Zamawiający będzie przyznawał punkty wedle następujących zasad:
- Okres gwarancji i rękojmi trwający 36 miesięcy – 0 pkt.
- Okres gwarancji i rękojmi trwający 42 miesięcy – 50 pkt.
- Okres gwarancji i rękojmi trwający 48 miesięcy – 100 pkt.
Wykonawca w ofercie powinien podać całkowity okres gwarancji (obejmujący okres minimalny wymagany przez Zamawiającego oraz okres dodatkowy oferowany przez Wykonawcę). Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie zaproponuje okres gwarancji i rękojmi w wymiarze ponad 48 miesięcy (dotyczy całego okresu gwarancji i rękojmi) do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostanie mu policzony okres 48 miesięcy, jako maksymalny okres zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.
Zamawiający przyznane punkty przemnoży przez znaczenie kryterium – 20 %.
- Instalacja serwera wraz z szkoleniem pracowników zamawiającego – waga kryterium – 10 %.
W tym kryterium punktowana będzie zaoferowanie przez wykonawcę instalacji serwera i jego konfiguracji w siedzibie Zamawiającego oraz szkolenia dla pracowników zamawiającego. Zamawiający będzie przyznawał punkty wedle następujących zasad:
- Brak zaoferowanej instalacji i szkolenia – 0 pkt.
- Zaoferowanie instalacji i szkolenia – 100 pkt,
Zamawiający przyznane punkty przemnoży przez znaczenie kryterium – 10 %.
Ostateczna ilość punktów, która zostanie przyznana poszczególnym Wykonawcom zostanie ustalona poprzez zsumowanie liczby punktów, uzyskanych w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
Wykluczenia
Informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych).
W celu uniknięcia konfliktu interesów o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa
Intralog Sp. z o.o.
Adres
Migdałowa 10, 72-003 Dobra
Numer telefonu
+48 91 311 39 50
NIP
9552059697
Tytuł projektu
„Budowa hali produkcyjno – magazynowej z budynkiem biurowym i zapleczem socjalnym oraz zakup urządzeń produkcyjnych”
Numer projektu
RPZP.01.05.00-32-0054/16